Monday 22 October 2007

i skolan me emma ;P


emma sitter o inspekterar bordskanten o nynnar på en okänd melodi...
emma skrattar.
emma tänker "å herreguuuud!!!!!!!!"
emma skrattar igen.
emma försöker låta bli att skratta o håller krampaktigt i en penna.
emma dog nu ^^ (nedå, hon gråter bara...)

en vecka kvar nu :D:D:D

i helgen blir de såå nice :) får umgås me min vän. får dansa. får va :D

igår firade vi samel som fyllde vuxen ^^ sköjsiga paket fick han oxå ;D
sen kolla vi på "Ratatouille" <-- ?! orka stava franska rätt xD den va bra :)

"systers strumpa" <-- :O himla bra minne man får ha då, trodde inte folk lyssna på de ja sa :P

i lördags var det lighthouse karaoke kväll o man fick klä ut sig till en stjärna (inte en sån me 5 spetsar alltså.. ;) kul bexy..skitkul x|) ja va dåra michael jackson, inte bill från tokio hotel. för victor skulle mobbat mig då ;( men m.j va kul o va :P ni får kolla esthers bdb om ni vill se bilder.. estherisen heter hon ^^ victor va värsta emopunkaren o ja believade not mina eyes när ja såg honom :O men de va coolt :) mkt nice. hannah va en abba....människa :P :D gött. sen hade vi klasson som va gene simmons (skulle varit han men klasson skulle ägt ut mig. lätt.) simon delvert vann me sina höftvickningar o....annat :P han va magnus carlsson o sjöng la dolce vita eller hur 17 de stavas...ORKA?! han va iaf ascool ^^ sen va mike tyson o övrigt gäng där ett tag :P o ja, ja "rappade" linkin parks in the end. när ingen lyssna (A) 2 ggr :P den e nice. it starts with one.. men iaf :P nu sitter ja här mitt i en engelska lektion som ja har slutat eftersom ja blev klar snabbt me "testet" vi hade... som sagt 7 långa dagar kvar... men snart! borås/kinna :D yippieeeee! ^^ oh, just de! dubbelpedalen kommer snart!!!!!!! :D:D:D yeah baby yeah :P ok, tips. ha inte dubbla tjocka strumpor i skor som sitter bra när man har en tunn strumpa >.< de gör oooooooooooooooooooont (erik :P) jaja, får väl ta av mig skorna lite sen (A) höhö... meddelande till mina trogna läsare: ber om ursäkt för att ni fått vänta :P va sjuk hela förra veckan o bloggen funkar inte från mobilen, om ja ska köra därifrån måste ja göra en ny blogg, därför blir det även tråkiga bilder här tills ja lägger in fler, eftersom ja inte har många på datorn. keep on readin'... ha de fint! Krama! :)
ps, bilden e på min syster Kerrie...i första delen av pannkaksrestaurangen.. ja, de va en "giftshop" där xD weird, but that's America for ya ;)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .