Thursday 31 January 2008

JAAAAAAAAAAAA (A)

TACK EMMA <3<3<3<3<3<3 KOSSA YOU KNOOOOW ;)

men iaf, oj... ja vene riktigt va som händer...men ja saknar dig iaf o hoppas inte de e nåt som e förstört mellan oss...

mitt knä har dårå lagt ner o tagit semester, totalt utan min tillåtelse :(

vill spela. vill dansa... skrev en dikt idag...elr först i huvudet. satt på bussen:
it goes a little something like this...

En blek måne, nytvättad himmel.
Isigt vatten och frusen vass.
Svarta träd som viskar om mörka nätter.
Allt ur ögonen på en betraktare som saknar...


...de va så vackert. solen fade-ade bort månen, o allt badade i guldigt ljus typ...

sitter just nu hos emma, ska gå snart (bussen går 14:05) men hon va snäll o lät mig blogga (A)

de e massa konstigt just nu. vet ingenting, o vet inte va de e ja inte vet heller :S

emil...vilka ord alltså. så fint. tack! de behövdes även om min hjärna vägrar :/

ja va dum o dansade lite idag ändå, :S orka.....ORKA MIG >.<

hur som helst, får snart internet o ska då blogga mer seriöst. ursäkta de här tråkiga inlägget, men ja har inte så mkt tid på mig... keep on reading ;)

luv, bex :) btw, krama någon. krama mig (A)

c ya.................................och...öh. ja. 10-4. (plankat emelie (A))

2 comments:

  1. Ditt knä dårå blir bra snart... se upp för dårarna, dårarna stängs.

    Är så grymt sugen på att repa :( Growlade i duschen idag, bara för att fräscha upp lite lix, kändes a little bit awkward.

    Fin dikt!

    Skönt när du får internet, så kan du typ tanka ner musik själv... surfa runt lite o sånt... Å JUSTDET!!! JAG SLIPPER SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CPCPCPCPCPCPCPCPCMSNNNNN!!!!!!
    Den skar blir skönt.

    Aja, jag chattar ju med dig på msn nu så den här kommentaren får va färdig.

    ReplyDelete
  2. :o:o:o:o

    Plankar av mig bara så där!! :O

    Syftar du på Emil-b1 eller nån annan?

    Dina bloggar är aldrig tråkiga!!
    kramar från b1

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .