Saturday 5 March 2011

Klart man blir smittad...

Sådan far, sådan dotter.

Nu har jag också det där äckliga hals-dampet.
Inte okej alls.

Är inte jättehemskt (än) men halsen är obehaglig och jag kan inte svälja drycker utan att det kommer med en massa luft och det kliar och är bara sjukt irriterande.

Dock ska jag göra allt i min makt för att ignorera det, ta en värktablett (för jag känner mig lite mysko i huvudet också) och färga håret ^^
Sen efter en varm dusch, smink och hårfix.... och kläder !! Är man nog ändå redo för en utekväll i Viken.
Hoppas jag.

Skitskoj om jag lyckas smitta alla :D fett taskigt.
Får vara anti-kramar och pussar idag, för deras bästa :)

Trocadero är inte alls lika gott när halsen är dum :(
Och godiset smakar inte som det ska heller.

Köpte kanske ett par hekton igår, har typ hälfen kvar... och chipspåsen öppnade jag inte ens.

Är inte alls sugen på sånt nu mer... är väl bra I guess, känns bara konstigt för jag har alltid älskat sånt innan.

Jaja, ska försöka hitta kläder man kan färga håret i nu och sen ropa (kraxa) på pappa så han kommer upp och hjälper mig ^^

Ha en finfin lördag + söndag :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .