Monday 4 February 2013

Idioter

Jag är på bristningsgränsen nu. Sjuk stress pga filmprojektet och sen får man bara negativitet om LCHF. Att man omöjligt kan må bra utan kolhydrater. Att man säkert kommer gå upp hälften av vad man gått ner när man slutar. Att det är skitsnack. Och samma människa la en rätt taskig kommentar om att jag är kristen förra veckan. Inte nog med det, människan är lärare också.

Fick nog, kände att jag höll på att bryta ihop så jag gick ifrån matsalen. Sitter uppe på hyllan och försöker lugna ner mig.

Filmen ska vara klar på fredag. Jag har så sjukt mycket att göra. Måste klippa allt, pussla ihop det, fixa med övergångar och musik. Utöver det ska jag vara vikarie i spanska imorgon och torsdag. Har skolråd imorgon. Läxor.

Jag fungerar inte under stress. Mår så sjukt dåligt då. Tappar aptiten, mår illa och blir i princip okontaktbar.

Blir så förbannad när människor ska hålla på och dissa min diet. Den funkar ju för i helvete för mig! Och har man inte provat själv bör man hålla käft.

Är på gränsen till tårar hela tiden nu. Så folk bör hålla sig undan eller hålla käft.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .