Sunday 27 October 2013

All I ever wanted was your life

Det har gått ett bra tag sen jag skrev något här. Vet inte varför, det blev bara inte av. Tydligen.
Jag har hunnit åka till och från USA under den tiden, vela fram och tillbaka över studieresan till Afrika... Gå upp i vikt, tro att jag gått ner i vikt och sen insett att jag gått upp ännu mer... Jag har hunnit tröttna på människor, acceptera att människor jag trodde skulle vara en del av mitt liv för alltid inte ens bryr sig längre, ha ekonomisk ångest... You name it, basically.

Ska dock försöka uppdatera här oftare nu, har saknat att skriva av mig.

Pojkvännen kom nyss hem och sa "are you writing about me? about how sexy I am? 'Cause you can't deny it... Riiight?" x) Whatever makes you happy ;)

Aaaaaanyhow.

Vi ska väl återgå till att se på The Onion Movie. Åker hem till Björnsholm imorgon, några dagar sådär. Ladda inför en fet halloween också! Längtar :D


Doesn't it suck when you know some dreams will never come true, even though they feel more real than anything you've ever felt before in that exact moment?

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .