Tuesday 24 July 2007

Lördagen, förändringarnas dag i Gamleby ^^


Glömde lägga upp den då så de får bli nu ^^ va ska man säga? Johanna gjorde mig emo :D men ärligt, hon klippte mig, blekte underhåret, färga de rött o resten svart, sminka mig, platta mitt hår, spraya o tuppera de :) de blev RIKTIGT bra! Mamma trodde t.o.m att ja hade varit hos frisören :O värsta proffset ju ^^ vi hade kul den dagen! När ja va omgjord gick vi till Tuva men hon va ute me Eve nånstans så vi gick till Alexandra så hon fick se mig o sen gick vi till hammarsbadet.. Vi hann inte köpa pommes :( sen efter ett tag följde vi alex hem o så.. Sen gick vi lite till :P de va mörkt då, o hamna vid stenarna borta vid åby, tog lite kort där :P (t.ex detta) visst e vi fina? :D ska va me Johanna o Tuva när ja kommer hem :P måste ju passa på nu innan dom flyttar :( på onsdag får ja iaf pengar, ska till Valles då ^^ woho xD måste köpa hårspray oxå :P fast de skrev ja ju förut xD aja, imorn blir de väl som vanligt. Hänga o ha underbart kul :) love makes the world a better place, so, love ya ^^ /emoBex :P

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .