Wednesday 9 December 2009

Oh, me.

Would you like to hear my voice sprinkled with emotion?

Väntar på att få ett bekräftande om att få kalla vuxen psyk mitt andra hem (lägg märke till sarkasmen)
känns både bra och dåligt.
lutar mer åt ena hållet efter första mötet, as always.. hoppas bara det hjälper den här gången.
att jag kan få komma ifrån stället som ska hjälpa mig utan att känna "wtf?" för en gång skull...

i måndags slutade vi tidigt för emil var/är sjuk, så jag drog till brorsan ett tag :D ska jag lätt göra oftare! ^^ sen gick jag till gymnasiet och träffade lite rökande muppar... iaf så var jag med dom (ronny o bazze sen) ;) haha! vi typ kollade en massa sjuka youtube grejer och lekte med ett papprör xD haha! lättroade <3>

igår var vi ett gäng hos ida :D askul! ida, jag, johanna, ranja, ronny och tobbe :) vi kollade på film o lyssnade på musik o fulade oss med en cam typ (se bilden, den heter "nygifta" hahaha) xD

idag vaknade jag och mådde riktigt illa, vet inte varför :S har iaf fått i mig frukost men känner mig snurrig och mår illa fortfarande... ibland kommer det i vågor, som när man varit vaken ett tag på morgonen och inte ätit... weird. men jag missade bara en engelska lektion anyway så skitsamma.

VILL ATT MITT HÅR SKA KOMMA!
beställde det för en vecka sen... dom skickade ut det på torsdagen.. hoppas det kommer imorn då ._. så blir det snart dreads :* äntligen. saknat dom! xD

imorn är det iaf musik så det blir kul :D och på fredag... vet jag inte om det händer nåt spec, men lördag-söndag ska jag vara med ronny iaf :) <3
pannkakor ftw <3 :D

haha! yeah, well... det var väl allt :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .