Tuesday 5 January 2010

2o1o ...

ehhh....
hej?

löften om att uppdatera regelbundet känns ganska bortkastade... med tanke på att jag inte skrivit nåt här på nästan en månad :S inte så konstigt dock, med tanke på att jag inte varit hemma mycket de senaste veckorna :O och har jag det har jag inte orkat redogöra för alla busiga påhitt... ^^

men nu ska vi se...
sist jag skrev hade jag inte ens fått en tid till psyk..
nu har jag både varit där, känt att det varit bra och fått en ny tid för "riktigt" möte... den 19e ^^ så, det känns fint där iaf! skönt att det äntligen tas itu med!
återstår att se om jag trivs med kvinnan jag ska få börja prata med... men mer om det när tiden är inne :P

vad har då bexybex gjort med sitt liv de senaste veckorna?!
jo...
jag har i princip bott med Ronny o Bazze i Cats lägenhet en vecka typ... det var... intressant o_O
sov sådär, åt knappt och gick inte i skolan... men hade sjukt kul. så man kan ju se på det på olika sätt ^^

det har blivit fester... nya vänner... eller ja, kommit bekanta närmre så de kan kallas vänner snarare ^^

det har funderats mycket... och funderas en hel del fortfarande... om vad tänker jag inte säga för det blir bara protester och massa onödigt babbel så jag håller tyst ett tag till :3

jag har mer eller mindre upptäckt en oerhört mammig sida i mig själv, vilket känns... konstigt...? det är väl en bra sak, men jag kan fortf inte ta hand om mig själv... så... ah. som sagt, jag sov dåligt, åt nästan inget och sådär.. sket mer eller mindre i mig själv ett par dagar sådär ^^ dock lagade jag mat, diskade, bytte i kattlådan osv ...passade upp på pojkarna :P hah. dock frivilligt så ja.. hm. jag vet inte vad jag ska tycka om det.

det har varit upp och ner verkligen. frustration.

iförrgår kom världens smäll som gjorde mig helt... jag vet inte. tom?
och det skulle snackas allvar men.. det skiter sig ofta. och när jag för en gång skull tog mod till mig för att verkligen... prata... så sköts det upp av den andra parten och sen blev det inget av det T___T inte okej!
känner jag mig själv kommer det bli via msn istället, känns sjukt fel.
men det måste tas upp snart för annars blir det så drygt att dra upp "gamla" saker...

sen är jag ganska konfunderad och vill gärna veta saker. men vågar inte fråga... för jag är rädd att svaret inte blir det jag vill höra. "weird" för att citera... ja.

det har ffs hunnit bli nytt år. nytt decennium.
jag har fått min RHCP värld mer eller mindre krossad pga John som ska lämna bandet... känns inte verkligt. men shit. det föll många tårar pga det :S

julen var okej.
bättre än förra året.

nyår var awesome och totalt kaos.
så jag vet inte vad jag tycker om det :S
riktigt kul saker hände, även saker som kändes obehagliga...
och saker som...
man kanske vill tolka in mer i än man ska? orka...

min syster fyllde 30 idag, och den 8e fyller en annan 32.
då är det även 1 år sen jag såg min fru på bussen första gången.
...vi borde fira det tycker jag.

som sagt snurrar det en hel del saker i huvet på mig just nu...
och jag vet inte vem jag ska prata med det om...
kanske ingen.
kanske är det faktiskt bara upp till mig den här gången..
sånt som märks ^^ hah.

folk är saknade, ofc.

och imorn ska jag o ronny in till kevin på austin powers maraton typ ^^ ska bli kul!

wellwell...
I guess... that's it :P
iaf för nu.

ska försöka skriva innan det är februari xD haha!
godnatt och sådär.
btw, jag hatar snö.

2 comments:

  1. du är helt enormt underbar!

    ReplyDelete
  2. Klart du får! det skulle bara va roligt! jag har alltid tyckt om dig oxå, och tycker det är tråkigt att vi inte umgås längre, men det får vi se till o fixa i framtiden :)
    hoppas du har det bra! många kramar

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .