Wednesday 20 January 2010

"mm, bra! va bra..ja, ja..bra! va bra! bra!!!! ja..! bra!"

... Ronny är kul när han sover 8D prata i sömnen ftw ;*

idag... ska jag till rektorn.
and give him a message...
som folk... eller ah.
"det är sånt som märks"

seeeeen... blir det Cat, och sen ska fölk ner till Järnet, för att kolla på replokalen ^^ finally!

and theeeen?
ingen aning.

har en tid hos läkaren imorn iaf... så ah. det känns ju bra... så får man se om det är nåt... hoppas verkligen jag har fel.

blargh.

psykologen igår dårå.
det gick bra o sådär.
kan inte direkt säga om hon är bra förrän jag träffat henne ett par gånger, har dock fått ... well, en varning kan man väl säga ^^ så jao, jag är på min vakt.

6-7e feb blir det iaf DAS BOOT :'D AWESOMENESS!!!!!!! shit va nice!
åh. :D längtar! ^^

och helgen efter är jag ensam hemma... mamma o pappa SKA bort då.
dom firar 20 år som förlovade o blabla. alla stjärtans. sött va?
mm.. tänderna typ ruttnar ;)
nemen, grattis :D ni är bäst !

sooo....
det var väl allt för stunden...
ska försöka få liv i ronbäret o fixa frukost o sådär... dock ska vi ingenstans förrän typ... 1:20 eller vad det var. får ringa mamma o kolla vad hon sa för tid x'D haha!

yeah. over a(n) doubt ;)
:*

1 comment:

  1. Mendu, VI SAKNAR DIG I SKOLAN. Och jag vill ju att du spelar och sjunger med mig på mitt projektarbete. om du inte har ord eller lust att skriva klart låten får jag ta en som redan finns och göra en cover på. går minst lika bra. :D tihi.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .