Wednesday 13 January 2010

it's that time of year...

okey... ärligt talat.
jag MÅSTE fixa min dygnsrytm.
men jag är så lost i hur jag sover att jag inte vet om det betyder att jag ska hålla mig vaken eller sova för att rätta till det :S


imogen heaps album speak for yourself har hittat tillbaks till mig, lyssnar på det massor.

uhm...
ska duscha, sen ska jag gå ner och äta nån ordentlig mat :S ..känns som det var evigheter sen jag åt nåt vettigt..

imorn... är det torsdag.
det innebär musik, iaf på e.m...


jag drömmer mig bort, mycket, ofta.
spanien, england.. usa!

jag behöver en förändring.
att gå i samma spår som jag gjort i 4 år nu kommer aldrig i livet göra mig frisk.
men jag kan inte.
jag kan inte bara lämna... vissa.


kan det ALDRIG vara lätt? bara nån gång?!!??!

åh >___<


och kan folk sluta ignorera mina sms?
jag blir paranoid till slut.

I need to get away.
Lenny Kravitz - Fly Away
yes please ._.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .