Tuesday 26 January 2010

Bex goes HouseBitch.

yeah...
borde egentligen dra ner till källaren o lasta i tvätt...
o lasta i saker/ta ut ur torktumlaren o_O

sen får jag lägga på ett kol o göra mig presentabel.
ska in till vvik vid 16:20

ska bli trevligt :)

imorn ska jag in igen, för att vara med Ronny ^^ som jag saknar .__. vi har inte setts sen i söndags O___O GAAAH! ;P

ooooch på torsdag ska jag leka vuxen.
arbetsförmedlingen, banken, psykologen & sånglektion.
efter det blir det säkert häng på mejeriet med folk if they're up for it :o

och fredag.. vet jag inte än.
hoppas på att lura hit Ronny iaf.
jag vill baka kanelbullar o kolla på film ju! :(

igår fick jag en skitmysig playlist av johanna... fy sjutton!
jag stör mig på att SÅN musik ska passa in så bra .__.

nu dök John upp i playlisten :D Emptiness <3

ohja.

väntar på en dvd från Balzary med :'D
Josh, John o nån random snubbe ... konsert. omnomnom!

Josh...kommer bli perfekt för RHCP.
och well, jag gråter inte längre.
John kommer alltid vara en del av dom, oavsett om han är med eller inte.
Men... dom kan behöva lite nytt blod, och är det nån som ska ta efter John så äre Josh. punkt! (höhö, punkt! <-- lol)

dessutom ska jag kolla in Warpaint lite mer... Josh tjejs band. iz nice ^^

weeeell...
nu ska jag vara housebitch iaf :D
c ya!

oh, och btw.
jag vill inte höra saker som "tänk om du ångrar dig" och "holy shit bex, are you sure you wanna leave school?"

jag HAR SLUTAT.
vad är det ni inte fattar? :P

<3

1 comment:

  1. varför det :O
    kan ju inte bara sluta så där utan förvarning :O

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .