Friday 8 January 2010

apelsinjuice.

Grattis på födelsedagen till min kära syster Tara :) <3
och till Aläx ^^

... och idag är det ett år sen jag och Ronny satt och stirrade på varann på bussen för första gången och senare upptäckte varann på bdb, så grattis till oss med ^^
1 år går fort... och det känns som att vi känt varann så himla mycket längre än så :S weird...

skolan börjar på måndag igen. ehh.

imorn blir det krogen med lite folk :) blir nice!

sen ska jag försöka ta mig till Amanda på söndag med <3 :)

jag är så trött på att aldrig vara inspirerad inom musiken ... fattar inte varför det har tagit stopp bara sådär :/
det finns verkligen ingenting kvar.

nytt band jag börjat lyssna på dock: Seigmen.
norskt band. sjukt sköna.
lyssna på Ohm.
(nej, dom sjunger inte lama neger ^^)

drömmer sjukt konstiga drömmar nu för tiden.. fattar ingenting. men aja.
jag gick och la mig vid 23 igår.. vaknade 03:20 och kunde inte somna om... så jag var uppe till typ 07:30 och sov till... nästan 16... he he...

sett klart L Word nu med.
känns rätt hemskt att det är slut O___O

idag...
ska jag försöka få till fler dreads... och... typ.
duscha osv.

heh.. hur dum är jag egentligen?
om jag tror att ett namnbyte och nytt hår ska hjälpa?
._.

...jag längtar efter...
nåt annat än det som finns här.
i vissa aspekter.

hm...
vill ha den där bussen nu, färdig. och alla pengar osv som behövs.
vill ha allt jag ser framför mig och bara... dra.
...men inte om du inte är med. <3

well.
ha en awesome helg!
det ska jag :)
puss.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .