Wednesday 13 January 2010

inte okej .__.

alltså... wtf är det med mig och att sova?! seriöst!
2 nätter sov jag mellan 2-4 timmar sen var jag klarvaken och somnade inte förrän på morgonen igen... ena gången typ 7:30, andra gången efter 9...
sen sov jag hos ronny. och vi sov. länge.
sen kommer jag hem och ska sova hemma... då sov jag från typ 23-02 ?! och var vaken till 18 på kvällen... då somnade jag. och vaknade sen 22:30... var vaken till midnatt och sov sen till... 6? var vaken till typ 8:30 och sov till typ 17 :S <-- hur nu det gick till... sen somnade jag typ runt midnatt nu och har precis vaknat igen... vid ca 3.

jag vet inte om jag ska hålla mig vaken till typ 6, gå o duscha o fixa mig o dra in till skolan eller om jag ska vara hemma en dag till...
jag har inget busskort och jag har ingen lust med skolan alls...
det kliar typ massor på min tatuering, mina ben och mina armbågar... och salvan har inte hjälpt än.

allt känns verkligen... blä.

vaken kommer jag iofs vara hur eller hur nu, men... ska jag in imorn? vad väntar mig då? jo, en quiz i engelskan på pearl harbor... och säkert en massa extra papper som jag inte vill göra någonsin igen...
och svenskan? där har jag väl missat en massa, vi ska säkert ha prov snart med.
sen är det gehörs&musiklära... hur kul är det då? vi gör typ aldrig nåt och jag är så himla oinspirerad när det gäller musiken. längsta svackan ever :S känns verkligen skit.

jag har ig varning i en massa ämnen pga min frånvaro som är pga min sjukdom.
det enda vettiga är att jag tentar av så många kurser som möjligt (helst alla utom eos, gemu, ensemble & ljudteknik <-- det behöver jag vara i skolan för liksom :P ...) och att jag får ALLA arbeten jag behöver göra på en gång.
så har jag en termin på mig, att göra allt. bara beta av. för jag vet att när jag väl jobbar så gör jag det bra. det enda som kommer bli jobbigt är matten, men den är jobbig vart jag än är så... och då har jag ändå tänkt gå på matten vi har på torsdagar (medveten om att schemat säkert ändras så det här kanske inte alls funkar som jag trott men det är sånt som märks)...
för då kan inte min sjukdom fucka med något direkt.
och jag skulle ändå vara i skolan alla dagar.
sista lektionen måndag, tisdag, onsdag... hela torsdagseftermiddagen, och fredagen som ändå slutar 11.

och det är just det jag behöver ta upp med min rektor.
och jag vill helst inte gå i skolan tills jag haft mötet.
men det kommer ju ingen gå med på.
T___T krångel.


jag är hungrig.
hejdå.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .