Tuesday 12 January 2010

sova?

varför ska det vara så svårt att sova normalt?!
somnade vid typ 18 igårkväll... vaknade igen vid typ 22:30...
sen "gick jag o la mig" dvs släckte o blundade vid typ midnatt..
har dock ingen aning om när eller om jag somnade (fast det gjorde jag iom att jag sen vaknade men w/e) ... iaf, 6 vaknade jag igen... var uppe ett tag men somnade om runt 8:30...
sen sov jag visst till 17 typ :S sjukt.

ehm...
ja.

fick mail från olov idag :')
blir alltid happyface då ^_^

i övrigt så kliar jag sönder mina ben, mina armbågar o min tatuering. inte okej!
får se om det funkar med hydrocortison... fattar inte ens vad det beror på men aja.
sen är jag febrig och halsen krånglar lite... kul. inte.

får se om det blir skola imorn... men jag antar det.
språk/musik dag så... det är väl bäst så.

hoppas bara på att få ett möte med rektorn riktigt snart för det går inte att ha det såhär mer nu >_<

yeah well... ska ringa cat o sen... typ få i mig nåt att äta :S
and theeeen?

ingen aning! ^^

byebye <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .