Sunday 17 January 2010

finally.

Sade är vad som hörs i mina högtalare idag.
Ska städa rummet idag se om pappa kan koppla in min dator o sådär, och börja föra över filmer och bilder från den bärbara dit istället :P

jag sover fortfarande ganska kasst, har jag en gång vaknat så kan jag inte somna om.
Visserligen somnade jag innan 23 igårkväll men det är segt att bara kunna sova till 6:40 för det T___T

väntar på att mamma o pappa ska vakna så jag kan joina dom för frukost.
sen ska jag antingen städa, göra dreads eller duscha... får se ^^
dock har jag tänkt hinna med dom 3 grejerna idag xD vet bara inte i vilken ordning än.

det är så skönt att ha kommit fram till beslut angående vissa saker.
det känns befriande, verkligen.
åh.

nu hoppas jag bara att resten ordnar sig som jag vill med. självklart kommer det kräva en hel del av mig, men jag har stödet jag behöver. tack mamma och pappa, jag älskar er! <3

igår var vi och firade syrran lite då hon nu är utexaminerad lärare! :) så stolt över henne!
...dock är den delen av släkten (dvs den jag inte är blodsrelaterad till) ganska... hrm. speciell ^^

sen var vi på souled out gospelkonsert :D det var awesome. härligt med sån glädje i musiken!
var även kul att träffa gamlebyfolket, det var verkligen länge sen sist.

på tisdag har jag tid hos psykologen... känns... lite läskigt, men samtidigt bra. ska bli skönt att komma igång med det där nu. har även sånglektion då :D DET ska bli underbart kul! har saknat att sjunga...på riktigt liksom.. :)

sen får vi se vad veckan innehåller...
eller ja, förutom mötet med rektorn på onsdag då...
yeah.

tror dom är vakna nu, så jag ska gå på toa, klä på mig och sen vara lite social :P

vi har nog en del att prata om vid frukosten ^^ hehe.

btw :o drömde att jag var gravid i natt :S läskigt.
fast ungen... liksom.. var ibland.. inte..i mig o_O
och den hade pottfrilla... rött hår...
och såg lite ut som en svamp x'D

random!


well, ja... det blir en chill dag iaf :D
hoppas ni mår bra och sådär, bloggföljare små ;*
ha det gutt! <3

3 comments:

  1. Who knows, du kanske i framtiden föder Toad? (Från Super Mario) :>

    ReplyDelete
  2. Nu har jag inte kommenterat din blogg på skamligt länge... förlåt!

    Tar du sånglektioner? :O På musikskolan?

    Hoppas vi ses snart! Saknar dig! <3

    Kramar

    ReplyDelete
  3. du är så braaaaaaaaaaaaa!
    niila ligger här och nickar och håller med. och haha, jag skrattade när jag läste om svampungen. och ta din jkpg - borås - gbgtrip snart! för du ska komma till MIG! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .