Friday 22 January 2010

Hejdå Östra Akademin...

well, nu var det över.
hah, nej...jag ska inte vara så dramatisk...
men, åkte in till skolan igår, berättade för större delen av klassen (alla var inte där), massa kramar, och så en sista musiklektion.. eller, 1,5 h av den iaf.
Psycho Circus.
ni slipper mig inte på den :)

vet dock inte om det kommer kännas konstigt... sånt som märks I guess.
det var sjukt svårt att säga det... fy sjutton.

men det känns bra.
klart jag kommer sakna min klass, den är fortfarande min klass även om jag inte går där.
kommer aldrig hitta en bättre än EsSp08 <3 never.

var hos läkaren igår med, men ska in igen nästa vecka för fler prover då det inte var tillräckligt högt blodsocker för att kunna fastställa något alls.
funderar på om jag ska in innan jag ätit frukost då kanske...
äsch. mamma får ringa o se vad dom vill.
jag är dålig på att minnas info ._.

sen var vi hos Cat igår med :)
åt pasta... med pesto xD
och... ja. umgicks ^^
spelade fia med knuff o sådär...

idag ska jag till Gamleby, träffa Victor :)

sen får vi se om kvällen erbjuder sällskap eller om jag får vänta ääända tills imorn innan jag träffar Ronny igen ;P

imorn är det iaf fest i Vvik.

och på söndag ska jag till Robert :) Corpse Bride o sådär :D ska bli kul!

hmm.. borde städa rummet ser jag nu xD

och...nästa vecka ska jag träffa Emma! var skitlänge sen O___O
och hitta på något med Betty o Annie typ :D

oooch...
Julle snackade om nån fest i Vimmerby nästa helg.. men jag ... känner mig rätt fattig så jag vet inte riktigt hur det blir. måste kolla upp hur det ligger till med pengar nu för min del :S gaah.

och så har vi Das Boot snart...
och jag vill på min jkpg/borås/gbg resa... omg.

hej!
GE MIG PENGAR .__.

äh.
det fixar sig ^^

kan slänga mig framför en buss och kräva skadestånd eller nåt....

anyhow!
frukost nu!

och masssssssor av kärlek till min klass.
I love you guys. INGET ändrar på det.

bye :*

1 comment:

  1. men, vi måste prata lite oftare alltså. är för slappt med det..
    jag missar saker här? hmm. tänk på att allt blir bättre med tiden. <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .