Wednesday 27 January 2010

Nothing To Gein

Mudvayne-dag idag :) nice.

uhm...
ja!

igår åkte jag in till vvik då, det var trevligt ^^

idag... har jag varit lat T____T
ska dock städa rummet och försöka få tag i Ronny för att se när han ska komma hit :)
laddade ner 2 filmer igår (vet inte varför, men jag laddar alltid ner skräck av nån anledning... hmm) så det blir väl film o mys som vanligt :D

skolan hade tjatat lite med mamma igår om att jag kan stå kvar som inskriven i skolan, få praktikplats genom det och fortsätta gå på musiken.. blablabla... visst. studiebidrag o busskort, men hallå...
om det var det jag ville skulle jag väl sagt det?
jag vill liksom vara helt fri ifrån skolan.
för min del.
om det är ombyte man behöver så ska man inte göra det halvhjärtat, right?

dessutom tror varken jag eller mina föräldrar att jag kommer ha särskilt svårt att hitta ett jobb... så tack för allt tvivel. men jag ska stå på egna ben, lära mig mer om mig själv.

jag har lärt mig tvätta. äntligen ^^
och jag vet att jag kan diska x)
laga mat... alltså, jag KAN när jag måste.
det kanske inte blir på det typiska sättet, men det blir ätbart och gott faktiskt. mina extrema smaklökar är bra till nåt iaf ;)

men vad folk än säger spelar det ingen roll. för jag har stöd från mina närmaste.
det är allt som räknas ^^

imorn ska jag som sagt utföra en massa "vuxna" grejer.

en sak jag skjuter på är dock att ta mig till vårdcentralen igen.
men jag vet inte om det känns lika viktigt längre.
törsten är i princip borta.
jag var säkert bara uttorkad.

vikten var det ju inget med, min våg lurade mig.

och mitt blodsocker var högre än vanligt när jag var där sist, men ffs... det var pga min frukost. som bestod av mer socker än nödvändigt kanske.

visst, det är väl en bra sak att få det ur världen men... alltså.
orka!! >_<

... kanske är mitt undermedvetna som spökar... som inte vill veta, ifall det skulle vara nåt. ignorerar man saker finns dom inte. säger vi.
nej men... aja.

det ligger inte högt upp på prioriteringen iaf.
blir jag helt plötsligt jättesjuk eller nåt är det en annan sak.
men jag känner inte av nåt av det där som indikerar att det är nåt.

men iaf.
ska städa nu som sagt! ^^

oh btw, en bra anime: when they cry
har sett 2 avsnitt, det är redan sjukt spännande o intressant :D

yeah. nu vet ni ^^
pusshej <3

3 comments:

  1. åh. kom och bo här ett tag! vi kan bara..hänga liksom. inget komplicerat.
    vill prata på msn med! usch, stod i duschen nyss och snackade engelska med mig själv. tänkte på dig. öh

    hahaha, nu började jag skratta.

    ReplyDelete
  2. Jag tror att du kommer må mkt bättre nu när du får mkt miljöombyte... Du har ju mått dåligt osv men de kan ju va så att du va "trött på livet" typ och behövde lite ändring. Så ja tror att allt kommer bli bra bara du gör de du känner för :) Kanske ska komma ut lite och åka utanför vvik, komma till borås ... där mår folk bra har ja hört ;D :D <33 love you <3

    ReplyDelete
  3. Jag tror att du kommer må mkt bättre nu när du får mkt miljöombyte... Du har ju mått dåligt osv men de kan ju va så att du va "trött på livet" typ och behövde lite ändring. Så ja tror att allt kommer bli bra bara du gör de du känner för :) Kanske ska komma ut lite och åka utanför vvik, komma till borås ... där mår folk bra har ja hört ;D :D <33 love you <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .