Wednesday 22 May 2013

Hej skadeglädje

Så att... jag gjorde misstaget att gå in på mitt ex instagram. Han är tillsammans med sitt ex igen. Så äckligt. Han har hoppat mellan oss i några år nu.

Först flirtade han med mig, men pga avståndet mellan oss valde han henne. Dock ca 2 månader senare var han otrogen mot henne med mig. Sen gick han tillbaks till henne. Sommaren 2011 kontaktade han mig igen efter ca två års tystnad. Han var då förlovad med henne. Han sa att han ville ha mig och lämnade till slut henne för mig. Vi var tillsammans ett år innan jag gjorde slut med honom... och nu är de två tillsammans igen. Alltså... wtf?

Han är bara ett asshole, jag var dum i huvudet som inte insåg det tidigare. Men hon, hon är bara tragisk som tar tillbaka honom efter att han varit otrogen en gång, sen påbörjat ett förhållande med mig innan han ens gjort slut. De förtjänar verkligen varandra. Jag tycker bara att det är äckligt.
Dock, det bästa av allt är att hon på en bild hade på sig en av mina gamla tröjor som han fick. Vilket jag även kommenterade.

Hoppas hon tvingar honom till förlovning som sist och att hon vägrar abort när hon väl blir gravid. Han vill inte ha barn ^^ she does.

För hennes skull hoppas jag att hon lämnar honom. Han har varit otrogen mot alla sina seriösa flickvänner på ett eller annat sätt så det är bara en tidsfråga innan han hänger på någon sexsida igen.

Jag kan bara säga att jag är så glad över att vara av med det äcklet.

Jean-Paul Sartre borde skrivit sin bok om honom ärligt talat.

Dagens rant avklarad.
Och grattis till att du bytt ner dig. Igen.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .