Tuesday 13 August 2013

Men åhhhhhhh!

Jag gick ner 18 kilo. ARTON KILO.
Har gått upp nästan alla igen.
3,5 kilo under maxvikten från förra sommaren.

Jag är så arg på mig själv. Förstår inte hur jag kunde slänga bort allt jag kämpat för och trycka i mig all skit igen. Jag är en idiot.

Jag vill inte väga 106,5 kg. Jag vill inte ens väga 92 kg som jag gjorde när jag gått ner de där 18 kilona.
Jag vill väga 85 som mest.

Det känns inte ens som att det är möjligt nu.

Jag känner mig fet och äcklig. Känner hur jag halkar in i en sån där period då jag inte vill visa mig utanför huset. BRA. SKITBRA NÄR SKOLAN BÖRJAR PÅ MÅNDAG.

Vadå ångest?

Det är väl skitsamma om jag kan göra det igen!? Grejen är att jag ALLTID förstör allt som går bra. Jag fuckar ur varenda gång och hamnar i självdestruktiviteten igen.

Jag är arg på mig själv. Kan inte förlåta mig själv för att jag jämt gör såhär.
DESSUTOM LUKTAR DET JÄST I HELA MITT RUM AV NÅGON ANLEDNING OCH JAG BLIR GALEN PÅ DET.

NEJ. JAG HAR INTE PMS.

Jag har bara fullständigt ignorerat min medicin sen jag åkte ifrån England.
Käft. Jag vet att det är mitt eget fel.
ALLT är mitt eget fel.

Ska flytta imorgon. Till internatet.
Behöver jag säga att jag hellre sover bort hela dagen för att jag inte orkar med mig själv?

Bra. Hejdå.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .