Wednesday 22 July 2015

Namn på inlägg.

Ligger i sängen och känner mig sjuk. Inte kul alls. Huvudet känns sådär hoptryckt och jag tycker ansiktet känns varmare än vanligt... Hoppas jag har fel, och inte har feber, för jag orkar inte vara sjuk.

När jag var och tränade tidigare idag så kändes det extra segt. Blev kallsvettig på löpbandet, vilket inte ens ska kunna hända... Haha, men ja, jag har känt mig svag och trött några dagar nu. Mamma är magsjuk och pappa hade frossa tidigare idag. Johnny har haft huvudvärk en del det senaste... så det kanske är sjukdomstider nu. Blä.

På torsdag ska jag in till Västervik för att träffa läkare och bli sjukskriven. Utöver det har jag inga bestämda planer. Linköping lockar lite, men vi får se, blir jag sjuk kommer jag nog bosätta mig i sängen... vilket jag redan gjort typ, men ändå.

Det är ont om bloggerier nu för tiden, kanske för att det inte händer så mycket i mitt liv, kommer säkerligen igång igen hösten, när deppen slår till och mörkret smyger sig på brukar skrivarglöden tändas åter.

Anyhow, nu har jag skrivit av mig en aning i alla fall.
Det får duga.
Hej.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .