Sunday 29 May 2016

Progress, take three!

Slänger in några nya bilder samt en från förra updaten som jämförelse! Ligger på 99,5 kg nu, är ganska nöjd med det, har ätit en del kolhydrater den senaste tiden, fått tillbaka ett sötsug tyvärr, men inget överdrivet eller som motverkar mig särskilt mycket (tydligen)! Men jag ska försöka bli kvitt suget på nytt och fokusera på träning lite extra. I övrigt mår jag bra och är pepp på livet, vilket är en härlig känsla. Är lite slarvig med DBT-uppgifter och att fylla i veckokort, men allt handlar egentligen om självdisciplinen, så den ska jag ta tag i som sagt.

Var på handledarkurs i torsdags, så snart kan jag börja övningsköra, väntar på besked från Komvux (fick veta att jag har godkänt i Ma2, så den kursen slipper jag läsa om!) och har hittat sköna typer att umgås med i Vvik! Bra skit. :)

Men som sagt, här kommer bilderna! ^^





No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .