Saturday 13 February 2010

"bexy är ett kex!"

... pappa insåg just att mitt namn rimmar på kex. oh-yay.

soo... det var ett tag sen jag skrev :P
jag vet inte riktigt vad jag har gjort sen sist... förmodligen det gamla vanliga... gått hos psykologen, umgåtts med folk..mest ronny :P hihi... och... ah, das boot också ^^ det var kul!

bilder finns på bdb :) har dreads också, men det skrev jag ju sist ... kanske skrev om das boot då med. minns inte o orkar inte kolla xD

hur som helst, igår kom Annie hit :D vi hade skräckfilmskväll och tjockade oss >:D
awesomeness for sure ^^

idag ska det bli fest för matilda :) som fyller 18! :D wiie!
ska bli skojsigt ^_^ så därför måste jag egentligen börja fixa iordning mig x) haha.
visserligen ska jag vara där inne vid 18 typ men ah... yeah. o sådär xD

uhm... sen ska Ronny hit ikväll, vet inte när än men det är sånt som märks typ...

imorn ska vi nämligen vara allmänt gulliga o baka kladdkaka o bullar... för det är alla stjärtans x) höhöhö ^^

mamma o pappa är borta från 6 på morgonen :P ...kanske :o aja. annars får jag damp på dom. dom firar ffs 20 år.. eller ja, 20 år sen dom förlovade sig... visst är det så gulligt att man blir ett litet fluffigt rosa moln med ansiktsuttrycket ":3" ? :P haha.

well... ah.
nu ska jag dricka te och göra upp en mental tidsplan... som jag säkert inte kommer följa xD hahaha :D

puss på er :D <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .