Sunday 28 February 2010

move, it's too still in your sadness...

Jag känner mig sjuk.
Inombords.
Liksom... det här äter upp mig sakta, så plågsamt.
Hur kan tystnad göra så ont?
Hur kan det få en att känna sig så äckligt osäker?

Alla hjärnspöken passar på att förlama mitt hjärta just nu.
Alla hemska tankar. Tänk om jag haft fel?
Om allt var en illusion...

Din tystnad skrämmer mig.





...
Amanda har varit här iaf! :D vi gick på bio igår, såg Shutter Island. Den var SJUKT bra! Rekommenderar den verkligen :) så oväntad!
Mer säger jag inte, vill inte avslöja något ;)

Sen gick vi till Åhmans och åt lite, i väntan på bussen hem till mig.
Väl hemma pratade vi mest, låg i sängen... kollade på Freakshow föreställningen (som jag kom på att jag glömde sno nu... skit också!) och sådär...
Tillslut blev det I Taket Lyser Stjärnorna. Riktigt fin... har sett föreställningen innan... när jag i typ 6an eller nåt, men det var en fin film.
Sen somnade vi som små grisar... typ... ^^

Idag har vi bara segat. Verkligen latat oss.
Kollat på massa inspelat skit från lite här och var... England, Spanien... våran show i 1an xD haha... det var kul ^^
Sen har vi ätit godis och typ... kollat på en film som heter Martyrs. Usch alltså... den var.. det var sjuka vändningar i den hela tiden... en riktigt bra film dock. Fransk. ^^ skräckfantaster borde se den... väldigt psykologiskt utmanande.. men bra som sagt.

Sen följde jag med henne till bussen och då stod det 2 polisbilar där.. var lite läskigt... har nog med våra "kära" grannar att göra... orka.
Ska bli skönt att slippa den skiten snart...

visst, finns en hel del skit i stan med men... det känns... annorlunda.

känns konstigt att inte ha varit i vvik på samma sätt som jag varit de senaste typ 3 månaderna nu på några dagar... kanske är nyttigt.. I dunno.

Men som sagt.
You're scaring me.

... (8) Dude, I totally miss you...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .