Monday 22 February 2010

letting off some steam...

alltså... varenda gång jag ser ditt ansikte på bild nu undrar jag vad sjutton jag tänkte med. allt du säger känns som patetisk skit, och jag avskyr mig själv för att jag var så naiv och så blind..!
jag som aldrig trodde jag skulle ångra det. ångra dig. SÅ FEL JAG HADE.
jag hånskrattar åt dig nu.
jag vet verkligen inte vad jag tänkte med, men det är SÅ skönt att inte vilja ha nåt med dig att göra alls.

Jag har något mycket bättre nu.
And I don't need you or your crap anymore.
^^ this is my goodbye to you.

AND NOW, SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT! ^^
blir vvik idag igen, med ronny... som jag sov utan för första gången på 5 nätter D:
hah!

uhm... på tal om det måste jag ringa honom o se till så han är vaken xD lol.

well....
jag vet inte riktigt...
jag hade inget att säga direkt :o
aja :D

får väl blogga mer utförligt nån annan gång x)

jag dör alltså... vad sjutton tänkte jag med?! xD
shit... ibland är man verkligen dum i huvet :)

2 comments:

  1. Jag har vart skitdålig på att läsa bloggar på senaste! förlåt mig! ska försöka bli mer aktiv. Läste igenom lite för att att få en bild av vad du haft för dig på senaste och leta reda på inlägget varför du hoppade av skolan?! Jag tyckte det va bra gjort utav dig! Om du behövde en förändrig så va det bra att du tog tag i det! Klart det finns jobb! och du kommer hitta dom ;) Även om de alla inte är så roliga så är de en bra merit i cv:t senare till roligare jobb.

    Även att de blir så att vi ses ännu mindre nu :P så vill jag att du ska må bra! :D hoppas du gör det oxå! massa kramar till dig bex!

    ReplyDelete
  2. sv: Hej gullunge :*
    Jo det va faktist min tanke, men jag valde att inte skriva det för det finns dom som tycker att det är "för mycket" och då kanske dom tar illa upp.. Men det är faktist bestämt att jag ska skriva de noterna om jag ska göra den tattueringen :)
    Puss saknar dej <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .