Wednesday 18 April 2012

Full rulle!

Idag har jag och Amanda:
Gått till skolan, gått till internatet, krattat, gått till skolan, fikat, gått till internatet, krattat och sopat, gjort mat, vilat en stund, åkt till stan, gått där 2-3 timmar, åkt hem, ätit, vilat.
JAG ÄR HELT SLUT!

Har sådär härligt ont i kroppen efter en dag av liv och rörelse. Skulle vara underbart skönt med ett bad och massage, men om jag ber snällt kanske jag får det sistnämnda iaf.

Handlade lite grejer... En väska på Indiska som var halva reapriset, blev alltså 50:- ^^ och 2 små typ... necessärer :) fick även ett tvålfat av Amanda som jag ska ha till mitt schampo från Lush :)

Sen köpte jag ett linne på Gina Tricot :D faktiskt inget långt enfärgat, utan det här är lite pösigt med tryck :)

På Lindex var det rea och jag blev med förra sommarens underbara klänning som kostade över 200 då, gick nu på 75, o den fick jag av Amanda <3 även ett coca cola cherry läppglans :D nomnom!

Har varit en bra dag helt enkelt! Är skittrött och vill bara gosa med pojkvännen resten av kvällen nu :)

Hoppas på en fortsatt bra vecka, det känns som det blir det ^^ PÖSS.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .