Sunday 15 April 2012

Snabb blogg då!

*pojkvännen och jag på dalmål*
"du borde skaffa en såndär mikroblogg..!"
"en sån man värmer på 3 minuter?"
"nää... den går väl på 1 minut..."

Söndag, sista dagen på lovet och vi är nyduschade :)
För alla som inte redan är förälskade i det tipsar jag om Lush produkter!
Helt underbara dusch/bad/hår/kropps/ansikts/you name it grejer som både är snälla mot huden OCH naturen :) Inga äckliga tillsatser eller så och de luktar gudomligt!
Kanske svider lite i plånboken, men det är värt det! Det räcker länge och känns så lyxigt så GO, BUY! :D

Längtar smått till skolan faktiskt, delvis för att jag saknat människor man skulle träffat under lovet men som vanligt blir det aldrig av... Vilket är mitt fel för jag suger på att planera xD
Sen betyder det ju att sommaren snart är här och det i sin tur betyder England och RHCP :D
WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På tal om dem så har de precis blivit.... öh... Hall of Fameade :D sjukt nice!

Och på tal om konserter ska vi snart se Judas Priest här i Lkpg ^^ kan bli coolt!

Blev inte någon snabb blogg direkt, men nu ska vi glo på film så jag får avsluta... :)

Ha det fint och dansa soldanser hela veckan plz ;) no more snow... or cold!

BAJ :D
pojkväns sista comment: "du glömde ett "s""

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .