Monday 9 April 2012

PMS from hell och annat mysigt i tillvaron!

Har varit världens bitch och går från att vara mysig och gosig till att få damp om någon nuddar mig...
Ganska påfrestande, och då menar jag inte bara för mig...
Var länge sen jag hade någon så tätt inpå på det här sättet... Tar väl ett tag att vänja sig.

Påsklovet är igång, och det är skönt att bara vara hemma och inte göra någonting alls.
Vill till Björnsholm för att gosa med djuren också, men jag vet inte vart orken eller ekonomin till det finns...
Saknar mitt hus, trädgården i vårsolen... Kattungen och vovven som blir 12 om ett par dagar... Helt sjukt.
Vi firar även ett halvår tillsammans <3

Tiden går fort.
Nästan för fort.

Jag skulle få Efexor insatt, men har blivit avrådd av både Amanda och pappa, så jag står ut med tillvaron även om det är jobbigt på Sertralin. Tills jag har en läkare att gå till här alltså.
Måste finnas något mellansteg.
Eller DBT så jag slipper mina plötsliga fall ner i helvetet helt oprovocerat när man egentligen har bråttom till skolan....

Min älskade står ute i köket och gör potatismos, ska snart joina honom för att steka fiskpinnar :)
Sen blir det väl mat och film/något tills ögonlocken vill trilla ihop igen...

Ska lyckas få in en dusch där någonstans också.

AAAAAAANYHOW....
Ska blogga mer aktivt igen hade jag tänkt mig, så det som fattats under en dryg månad lär dyka upp efterhand.

Pöss.

1 comment:

  1. Hej igen.
    Skönt att se det är bra med dig men jag saknar dina inlägg.

    Hoppas din påsk var bra.

    Tazzel.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .