Monday 24 December 2012

God jul!

(Eller god kuk som T9 alltid vill skriva)

Snön lyser vit på taken, endast tomten är vaken, fast det var inte sant, nä det var inte sant för det är faktiskt Bexy också! ^^

Om tolv timmar ska jag och mor och far åka till söstra mi för lite julfirande. Mat och klappar och släkt typ :)
Kan nog bli mysigt. Har inte träffat dem sen... Öh... minns inte ens när det var :S

Juldagen blir det nog Västervik med mor, inhandla saker inför middagen den 28e. Får se om man kanske träffar lite folk en sväng också...

På annandagen kommer mitt hjärta till mig iaf, längtar som en tok! Det här är första natten vi är ifrån varann på över en månad... därför jag är vaken för övrigt. Ska försöka sova snart dock, så man hinner med det man ska imorgon...

Behöver fläta om några dreads, duscha, göra mig i ordning, slå in paket, äta... osv. Julstress <3

Anywho...
God jul! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .