Wednesday 5 December 2012

I'm not paralysed but I seem to have been struck by you

Lustigt hur två timmar kan kännas som så sjukt lång tid...

Ganska nyligen hemkommen från skolan, äckliga snö! I princip omöjligt att gå normalt, har spänt benen så mycket att de gör ont nu. Det är en sak när det ligger snö på marken, men att det ska blåsa HELA TIDEN gör mig galen! Knappt skottat heller så man får leka plöjare för att ta sig fram.

Är sjukt trött, så jag tror jag ska blunda några minuter innan jag sätter igång med dreads igen. Ska göra till mig själv nu samt värma om såna jag gjort innan. Flätade i Stuffis igår, blev skitsnyggt!

Har 4 paket hår till mig själv och mina gamla då... får se vad det blir typ.

Men men. Powernap nu.

Vet för övrigt inte hur det går med LCHF, men jag kör på, fast det har fuskats en del och jag vet inte hur jag ska klara av alla julens frestelser :(

Pöss

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .