Monday 31 December 2012

Sur pojkvän xD

Han halvligger i sängen och muttrar sura saker till tvn och Mario Party 9 xD
Det är rätt adorable. Skitsur för att "alla fuskar nu".
Haha!

Ska se om han ger upp snart, då ska vi glo på Miranda och mysa istället.

Verkar som att han stänger av skiten nu... "alla fuskar..."
HAHAHAHA, jag fåååår inte skratta!

Imorn är det nyår... eller ja, nu egentligen... Weird. Var tog året vägen egentligen??

Aaaaanyhow... Vet inte om någon läser här fortfarande, men jag lär skriva av mig som jag gjort de senaste 5,5 åren... Stört att jag haft bloggen så länge egentligen...

Avslutar med ett surt citat från älsk... (på gotländska, för han blir extra gotländsk när han är sur)
"SKJUT DÅ PUCKO! Men du kan väl skjuta? Du vet hur man gör..."

Gott nytt, bitches!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .