Tuesday 1 January 2013

2013

Så var det ett nytt år igen...
Känns inte som att det gått ett år redan, men enligt kalendern är det så.
Förra nyåret var jag i Västervik, blev upphånglad av en full och hög tjej och hon fick för sig att jag skulle sova hos henne... Blev sur på människor och tyckte staden var för äcklig för att jag skulle orka med den mer. Slutade med att jag smög ifrån festen och åkte hem... med nattbuss förmodligen. Dagen efter var jag väääldigt bakis. Usch.

Den här gången började nyårsafton med en bussresa till Tornby och ett himla flängande där. Sen hem igen, för att sova en stund. Kvällen visade sig vara full av absolut ingenting vettigt.
Folk var puts väck, och vi lyckades med konststycket att gå till en fest ingen av oss egentligen ville till. Tror vi var därinne max 5 minuter innan vi drog igen. Usch för såna fester alltså.
Vi åkte hem igen och dampade till musik, nyårskysstes och åt massor av makaroner!

Att börja året med min kärlek är det enda jag önskat mig ändå. Nu sitter han framför mig och väntar på att jag ska sluta leka med datorn.

Hoppas ni haft ett finfint nyårsfirande!

2013... Here I come!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .