Tuesday 8 January 2013

Chooseday

Varit en ganska upp och nerig dag...
Insåg igår kväll att mina Fruscianteskivor är hos mitt ex, och det suger.
Har dessutom lyckats tappa bort (eller så var den hos honom också) en alvtröja jag köpte i Sthlm i höstas...
Var väldigt nere imorse iaf och hade ingen matlust alls.
Första lektionen var spanska, kul att det börjar igen!
Sen var det lunch... såg ut som spyor... skulle tydligen vara köttgryta. Alltså random grönsaker, syltlök och köttbitar i slemsås. Mmmm... Blev sååååå mätt. Not.
Stuffi åkte hem på lunchen för han mådde dåligt, kändes ensamt då... Är så van att alltid ha honom hos mig så det kändes bajs.
Sista lektionen var temasvenska... slutade vid 14 och gick hem.

Städade, tro det eller ej!
Dammsög hela lägenheten och plockade skräp, så nu är det iaf lite fräschare här.
Är bara en hög med disk och ett antal högar med kläder som behöver tas itu med.

Vi beställde pizza. Aldrig ätit en hel pizza själv innan. Den slank ner lite för lätt. Sen däckade vi.
Nu har jag inte bara dåligt samvete utan halsbränna också... Yay.

LCHF går inte alls just nu.
Trött på brödet... Orkar inte laga mat till frukost och är bara sugen på kolhydrater hela tiden...
Skitjobbigt!

Vet att suget släpper snabbare om man motionerar lite under tiden... Hm.

Behöver åka och storhandla när CSN kommer in... Får låna bärhjälp och åka till Willy:s typ.

Yes.

Anyhow, ska kolla på ett avsnitt av Person of Interest med älsklingen nu, sen duscha och typ sova eller nåt.

PÖSS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .