Wednesday 30 January 2013

Helt åt helv...

Två ord:
Extrem svacka.

Mår verkligen piss just nu, och som vanligt utan någon vettig anledning. Befinner mig bara i en bubbla av likgiltighet. Helt avstängd från allt. Kan inte kommunicera på något vettigt plan, det blir bara falskt och glättigt. Känner mig helt avtrubbad och som att jag inte skulle kunna bry mig mindre ifall jag inte vaknade imorgon liksom.
Jag borde hata den känslan men jag bryr mig inte.
Jag borde känna skuld över att jag oroar människor men inte det heller.

Jag är i ett tillstånd då jag skiter fullständigt i precis allting och då jag ändå har vett nog att veta hur jag borde känna, isolerar jag mig från omvärlden så att ni slipper mig och min skit.

Tänkte bara säga det, ifall det är så att någon mot förmodan undrar vad sjutton det är med mig.

Yes.
Hejdå.


PS. Ingen idé att varken oroa sig eller försöka kontakta mig, jag är inte suicidal. Jag är bara sjukt låg och har knappt kraft nog till att funktionera som människa, så just stay away until I say otherwise.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .