Friday 25 January 2013

In my corner of the world

Har haft konstiga drömmar de två senaste nätterna... om människor från förr och relationer som upphört existera. Kanske är det min hjärnas sätt att bearbeta saker, men det har känts lite obehagligt. Det är inte människor jag vill drömma om.

Idag är det fredag, jag har precis druckit skolans laxermedel till kaffe och ska snart återgå till att klippa och redigera filmmaterial.
Jag har lite ont i magen och känner att mitt psyke inte är redo för att trappa ner medicinen. Jag är snurrig i huvudet rätt ofta och har ångest i kroppen som känns som att den är på gränsen till att bryta ut hela tiden. Jag har upplevt deja vu ett par gånger den här veckan och förr triggade det panikångestattacker, så det gör mig nervös för det är riktigt hemskt att uppleva.
Funderar på att öka min dos igen för jag mådde bättre innan, men samtidigt känns det så dumt att gå tillbaks när man börjat trappa ner. Jag vill ju sluta ta den helt... har gått på den i över två år.

Vi får se.

Nu är jag sen till lektionen så jag får skriva mer sen. Fest ikväll iaf, och LCHF går sakta men säkert framåt. En dag i taget.

Puss.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .