Wednesday 16 January 2013

Serve ice cold

Ringde till min mor igår och bröt ihop lite i telefonen, åkte sen för att fixa en del saker som krävdes för att lugna mig. Allt gick bra och ett frågetecken har rätats ut nu i alla fall.
Mamsen är snart här då vi ska umgås en sväng och shoppa lite på stan.
Ska mest köpa basicgrejer... underkläder och leggings typ... Sen får jag se om det dyker upp något skojigt när man är igång :P
CSN kom in i natt så det är därför, känner att jag vill skämma bort mig själv lite...

Ska till Stuffi sen, sover förmodligen där.

Är sjukt trött och har haft en konstig dag... Det har gått upp och ner hela tiden typ.
Sjukt jobbigt.
Önskar att min medicin kunde stabilisera mig mer än den gör... Om det är för att jag sänkt dosen vet jag inte.

Men men... Nu är mamma här så jag ska dra mig.

Hoppas ni har det bra ute i vårt vita land!
Pöss

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .