Thursday 17 January 2013

Ass effect

Min pojkvän ligger bredvid mig och spelar. Haha. Han var dock gullig och frågade om det var okej först... sötnöt!

Efter imorgon har jag klarat av första hela veckan i skolan utan sjukdagar den här terminen. Ett hinder mindre :)

Verkar bli lite chillfest hos Jack imorgon, kan bli nice alltså!

Är väldigt seg i kroppen för tillfället. Aunt Irma's visiting... brukar känna mig hängig då.

Shoppade med mamma igår, det var mysigt. Saknade henne och var lite ynklig och gnällig igår så hon körde hit för att vara supermum <3

Ska upp tidigt imorgon så jag ska försöka sova nu.
Stuffi tyckte jag skulle skriva en sak förut, men det tänker jag inte göra. Han ligger ändå och tjuvläser allt jag skriver nu så.....

Haha. Bai.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .