Sunday 15 February 2015

Händelserik dag!

Indeed!

Vi har efter flera dagar utav "ska vi göra det idag?" äntligen sprättat upp mina isydda dreadsextensions då de förmodligen orsakat kli i våra huvuden. Och så har vi varit och kollat på OCH skaffat lägenhet i Gamleby. (!!!)

HAH. Ja, faktiskt. Vi ska bo i en lägenhet jag och mamma bodde i för 19 år sedan. Exakt samma. Rätt awesome. Sååå det blir flytt (igen) sista helgen i februari. Asfin lägenhet, 2 r.o.k, sjukt nice.

Sen börjar Johnny sin utbildning och jag börjat mitt jobb via Sensus. Iz najz.

Det blev två träningstillfällen den här veckan, och jag har tydligen gått upp ett kilo, känns inte jätteroligt men då jag kör en del styrka hoppas/tror jag att det är därför. Kan behöva gå upp i muskelmassa innan jag "går ner" rent fettmässigt. Känns ändå jobbigt när siffrorna på vågen går åt fel håll, men det blir nog bra till slut.

Nu ska vi kolla på Grimm och sedan sova.
Ny dag och vecka imorgon, blir både viktiga samtal och besök till viktiga platser och eventuella viktiga inköp i veckan. Let's do it! ^-^

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .