Wednesday 18 February 2015

Utslagen

Klev precis av löpbandet och är i princip död. Jag kör intervaller nu för tiden och anpassar hastigheten efter vilken låt som är på just då (kör VH1) och lutningen efter hastigheten, det är alltid minst 10 och som mest går den upp till 20 vilket besöktes ett par gånger idag. Känns som att hela min kropp brinner. Inte i musklerna så mycket men min hud! Hursomhelst, det blev två kilometer idag (brukar köra en, men både idag och i måndags fuskade jag med chips och glass, så jag får sona!), låter inte mycket egentligen men det är konstant uppförsbacke så det tar sin tid. Försöker inte slå någon tid utan lägger fokus på att få upp pulsen. Då det blev joggning den sista minuten var min puls uppe i över 200. Men jag återhämtar mig relativt kvickt nu; trodde att jag skulle svimma när jag klev av och illamåendet satte in direkt men nu, några minuter senare är jag bara härligt slut. Ska dricka lite vatten och köra styrka, efter det blir det mat! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .