Sunday 22 February 2015

Lördagsuppdatering! På en söndag...

Antal träningspass: 3 (2x 2 km + styrka, 1x 1 km + lite styrka)
Lutning: 10-20
Hastighet: 2,0-5,0 (beroende på låt i bakgrunden, ju långsammare desto mer större lutning)
Vikt: 121 kg (-1kg sedan förra veckan)
Mål: - Fortsätta med tre pass i veckan
- Börja jogga lite smått
- Äta mer proteiner
- Orka mer styrka
Övrigt: - När jag började träna i Linköping i höstas kunde jag inte göra en enda armhävning, mina armar bar inte, nu kan jag göra åtminstone fem i rad (kör armhävningar mot dörr/vägg för att bygga muskler, mina fem i rad var "vanliga" knästående armhävningar).
- Orkar fler situps i rad.
- Återhämtar mig relativt kvickt gällande andning och puls.
- Synlig skillnad på vissa muskelgrupper.
- Jämn i humöret.
- Knappt något sötsug.
- Ingen skillnad på kläder än, men hoppas att det ger med sig snart.

Uppdaterar om en vecka :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .