Thursday 17 December 2015

Just for now

Just for now - Pentatonix är helt klart min jullåt för i år, nu vet ni! (Mitch Grassi har en så sjukt vacker röst. Orkar inte.)

Idag har jag gjort LCHF-kokostoppar. De blev faktiskt bra. Eftersmaken är ganska mycket "sötningsmedlig", men det funkar! Känns bra att veta att det finns något man kan göra ifall sötsuget eller viljan att baka blir för stor att stå emot.

Ser inte direkt fram emot invägning på söndag, blev så less på att jag gick upp i vikt förra veckan, så ja... peppen har försvunnit. Har varit opepp på mat och allt egentligen. Inte haft lust att laga något särskilt avancerat, eller äta särskilt mycket alls för den delen, vilket inte är bra. För jag gick förmodligen upp då kroppen gick in i svält för att jag hade så låg matlust när jag mådde piss pga mensvärk och allt. Har väl ätit mer den här veckan, hittills, men ändå. Alla rätter jag kört på de här veckorna nu är jag otroligt trött på. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... vegetariska substitut börjar gå mig på nerverna också. Får köpa hem kopiösa mängder lax typ. Haha. Aja, ska i alla fall in till Västervik imorgon, så jag får handla något trevligt då.

Ska duscha senare, och förmodligen kolla på serier tills jag kan sova. Min dator är på lagning hos Kent, tack och lov att vi känner en så kunnig människa när det kommer till datorer. Som pappa sa; finns det någon som kan fixa den är det han. Och det verkar stämma. Hela min hårddisk är i alla fall räddad, vilket är otroligt skönt.

Någon dag nu, typ söndag eller måndag, ska jag påbörja mitt julpysslande, har en hel del att få till innan juldagen.

Och så ska det självklart slås in presenter samtidigt som det lyssnas på South Parks jullåtar, enda sättet att komma i stämning på! ;) Har varit tradition för mig i typ fem år nu tror jag.

Anyhow, tror inte jag har särskilt mycket annat att säga. Om inte annat skriver jag efter invägningen igen. C ya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .