Sunday 20 December 2015

LCHF update!

Så, senast jag skrev efter invägning hade jag gått upp från 112 kg till 113,1 kg, vägde mig dock dagen efter igen och låg på 112,4 kg. Idag blev det den fjärde invägningen, ligger nu på 111,2 kg.
Har 1,2 kg kvar tills jag ligger på startvikten jag hade när jag körde på LCHF första gången. Och därefter 15 kg kvar till min övre gräns av målvikten.
Jag har gått ned nästan 15 kg sedan april, vilket känns riktigt gött.
Får fixa nya progressbilder också, även om muskelmassan i princip är obefintlig nu, kanske syns skillnad ändå!

Skönt att det går åt rätt håll igen, det gör mig pepp att fortsätta, ska komma igång med träningen också, om inte innan så åtminstone till början av januari.

Min dator är tillbaka, uppdaterad med Windows 10 och allt är som det ska, otroligt skönt att den fungerar igen. Väldigt tacksam över att kunna få den hjälp jag fick. Guld värt!

Ska fixa alla basala delar till mitt julklappspysslande imorgon och posta ett brev.
Men nu ska jag återgå till NCIS: LA och senare äta yoghurt med kanel, duscha och sova!

På återseende! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .