Monday 24 September 2007

Tenta av..?


Jahapp... på engelskan fick jag då informationen att jag kunde få tenta av a-kursen eftersom jag låg över nivån på det vi kommer göra... men samtidigt vet jag inte riktigt hur ja ska göra.. (medveten om att ja skrev "jag" i början men orka va ordentlig :P ) visst skulle de va nice o slippa dras me sega lektioner o sådär.. men tänk om vi gör nåt kul på lektionerna då?! ;O kanske kan tenta av o sen va me på de ja inte har gjort förut/de som e kul... e ju bra me lite ledig tid oxå, så man kan plugga annat man inte hinner me för att man har en rätt pratig klass som inte direkt alltid inser att lektioner=jobba, inte msn ...... -.-' alla har gått på lunch nu, tror ja köper nåt i automaten ist... orka sjukhuset, va ändå inget gott idag.. tror ja :P yaya, bandet igår.. vi hade sämst ljud o va allmänt inte på.. trötta... ZzzZzZzzZ... mene.. i helgen blir de ny övning. me fungerande mic, hoppas ja x) religion sen... rätt soft dag. engelska först som sagt o sen hade ja precis naturkunskap.. som t.o.m va intressant (!) har ja aldrig tyckt förut.. men ja. nu e de lunch, sen religion. slut ^^ gött. tar nån bild bara, har inga nya :P men.. blir nog peppers bara för o va nördig 8-) /bex

1 comment:

  1. Go 4 English A girl!

    Knowledge is ultimate Power! >:D
    Mohahahaha! :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .