Monday 26 November 2007

MITT HUNDRADE INLÄGG :DDDDDDDDDD

maya, you are seriously twisted x')
omg XD himla perversa människor man har i klassen då xD hahahahahahahahahaha x'D


emelie tar gaytestet.....spännande....ja e 53% gay xD hah! tänk på den du, emma ;) XD


WOHOOOOOOOOOOOOO :D *lycka. . . . . ^^

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha emelie.... tss

gastoken på youtube.... eller gastokan ^^ 17e december... victor fyller år o ja ska förorätta en vigsel ^^, <------ prästbexy xD

alltså... de här inlägget suger ju men orka... borde egentligen skriva ett engelska tal XD


lycka till amanda XD <---- idiot :D:D:D:D

yaya......... kanske skriver lite mer sen ;) by 4 nau


religion.........

*kan ingen förstå?* ...du frågar va de e, hon bredvid vet exakt hur de e, men DU förstår inte, du bryr dig säkert inte heller...bara en artig fråga lixom..i den här världen pratar vi knappt.....i den andra, där öppnar vi upp för varann......varför ska de va så annorlunda? man kan ju tro att mana e hatad ibland...bara för att ja e som ja e, ja orkar kanske inte vaa som ALLA andra, acceptera mig? va den du e i världen när vi inte ser varann...nu, ler du, men aldrig mot mig...förlåt?....livet kanske bara e så här...du gör mig glad iaf. men inte idag......inte idag...


:min styrka försvann, ja har ingen ork kvar:
va hände me min glädje?




NU LÄSER NI EMMAS BLOGG IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ LITENRUMPNISSE.BLOGSPOT.COM !!!!!!!!!!!!!!!!!! FFS!!!!!!!!!!!!!!! (A) OOPS :P

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .