Monday 19 November 2007

Skolan igen då.... beslutet är fattat

I fredags firade ja me mina kära vänner (inte alla, tyvärr..lägenheten e inte SÅÅÅ stor ;) hehe) de va nice. vi kolla little britain, åt kryddiga fajitas o umgicks bara :) sånt som e gutt, fick brev från min syster den dagen oxå, saknar henne såå otroligt mkt alltså! >.< hon o ja blev riktiga systrar när ja va där. berätta i princip allt för henne... skulle behövt henne nu... men ska skriva tillbaka o hoppas på en fortsatt kontakt iaf. Lördagen va fylld me glädje, vi dansade på centrum.. tror emma har en bild på de på bdb... Litteenn heter hon...typ x) men iaf, sen på kvällen ägde ja o Hannah me våran dans ;) haha :D den va iaf uppskattad o ja hoppas dom vill se den igen :) (hiphop style * I got my bling, dawg!) sen kolla vi Big Daddy hos emanuel. :) igår (söndag) va de möte, de va nice :) o igår läste ja även en mkt mkt bra text (som ja fick i fredags) den...speglade mkt o fick mig att inse att smärtan e en falsk "trygghet" ...att mitt förflutna inte kan skada mig även om de kan göra ont. ja har inget att va rädd för, o ja har allt att vinna. så till dom som läser: ja kmr behöva mina vänner, ja kmr antagligen va nere oxå, för ja har en lång mörk tunnel framför mig, o i slutet kmr de värsta mörkret. men när de e passerat kmr ja hitta min glädje....min frid. för frid e inget som kmr till en, de e nåt man söker... (F) måndag...dansat (lite halvt) maya stormar in i klassrummet, o tuggar på en macka.. besa la sig på ett bord o börja sjunga Jay-Z låtar x) hah... astrist väder... men idag ska vi repa igen :D turning sane heter dagens projekt (A) hoppas de går bra. hoppas trummorna sköter sig (dvs, hoppas ja kan kompet x)) o hoppas emil äger gitarren ^^ o hoppas verkligen victor e bra i halsen o inte får ont :) börjar om typ 20 min...eller nä.. 15 x) yaay... tro de eller ej, men idag SKA ja faktist prata engelska hela dagen (A)(A)(A) annars kmr ja bli dödad av Oskar :P han tyckte ja skulle prata me Ollie :) får väl se om ja vågar (A) annars kan ja ju alltid försöka snacka me Emma... "when you..ööh öhh!! it's...you..when..ÖH!" xD <33 yaya, nu ska ja kolla lite......skit......(A) byebye :) ah just de, cellgruppen igår oxå, så nice :) c ya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .