Friday 24 April 2009

Back from the Göt! ^^

okey.

UnderOath var ju bara sjukt grymma och Intohimo värmde upp publiken dugligt ^^
För övrigt gillas Gbg och det var en allmänt nice roadtrip!
So, thanx guys ;D

Blir Vvik imorn, måste bara få tag i människan först x) haha. Han är väl hos Adde eller nåt, enligt Kevin iaf :) SOM SKA PÅ BIO MED TOVA IMORN ;D good luck, bro ^_^

uhm...

Är ganska sjukt trött och ska väl sova snart tror jag.. måste bara kolla bussar imorn så jag inte missar nån vettig buss in... Kanske fest hos Emma imorn också... ska kollas det med ... gah. planerare har jag aldrig varit... :P

Var jobbigt att åka förbi Borås utan att svänga in och träffa gullungarna där... ^^ men det blir väl i sommar :)

Marknaden var i full gång när vi kom till Gby, så det blev att gå en snabb runda... Köpte en RHCP tshirt och är nöjd ^^ funderade på en med Pink Floyd med men rätt stlk saknades så... stod över.

Är sjukt törstig typ hela tiden så jag får ta med mig ett stort glas vatten upp tror jag, sen plocka iordning lite smått i rummet och sen ska jag lägga mig i sängen med mp3n på och bara njuta av att vara hemma. i MIN säng. som är skön! :O :D

sen *måste* jag verkligen ta tag i pluggandet... annars kommer skolan skita sig och hoppar jag av igen så är det slut för min del, och vad gör jag då? :S jobbar. men med vad? usch. neej, det här SKA gå..! >.<
BTW!!! tycker det är dåligt med kommentarer på chaoticwordsofaweirdmind.blogspot.com ... så, in med er och läs och tyck nåt.. snälla? inspirationstorkan håller i för länge men det är så... :/
(länken finns under "the poet in me" i länklistan)
Kill Bill 2 på tv just nu..
på tal om Bill.. lol! XD hahaha, var inne på QX innan idag och fick ett meddelande från nån 40+ snubbe som skrev "måste bara få säga att du är sjukt vacker... som en kvinnlig version av Bill Kaulitz" hahaha! jag dog lite x)
hade jag fått den kommentaren sommaren 2007 skulle jag varit överlycklig :P nu blev det mest kul, men antar att det var sött sagt ^^ ...sött för att ha varit från en 40+are :S HUR VET DOM ENS VAD HAN HETER?! gah... creepy oO
lägger upp lite bilder från gbg resan när jag orkar fixa med mobilen (A)
men aja, ska lägga mig nu... eller, kolla bussar osv men who cares x)
OCH TARA KOMMER HIT I SOMMAR :'D YAAAAAAAAAAAAY <333333333333333333
Madde fyller 16 imorn också! :O just det!

bra.

uhm.. hejdå ;D <3

2 comments:

  1. åh vad skönt att det gick bra i Gtb :3 Åhå, "the poet in me", den ska jag kika på ;P När ska du ha din lilla fest som vi planerade då? :) Miss you <3 *kram*

    ReplyDelete
  2. tack för en sjukt nice trip och konsert bexy! för att du höll alla mina grejer och lånade ut 200 spänn till tröjan o allt :P

    kan ju "hjälpa" dig med plugget igen om du vill ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .