Monday 27 April 2009

I'm looking at you through the glass...


Va kul då...


Har nog sämst immunförsvar för...Man har då blivit sjuk igen. Jag har inte tid med sjukdom. Jag ligger efter i massor... i ALLT.

Det är NP tider och missar jag dem skiter sig allt... Förra året vid den här tiden hade jag hoppat av skolan igen. Jag är så nära på att göra om det. Innan lovet var jag borta en hel vecka pga feber + förkylning. Sen var det lov... Sen gick jag en vecka i skolan, och nu är jag sjuk igen...? Dessutom var jag borta 2 dagar (GBG) förra veckan :S ..jag gick 2 dagar rättare sagt :S

Vi ska spela upp med musiken, och fortsätter det såhär så spelar de utan mig. Mina arbeten väntar på att skrivas... Föreställningen är hur snart som helst. Måste skriva klart den. Måste träna med dem :S så himla många måsten. Så otroligt lite ork.


Idag har jag mest sovit. Även läst gamla msn konversationer... (Pappa fixade med den stationära datorn, så den står i mitt rum nu...och oj vad jag har saknat min musik :S ...dock inte allt det andra som dök upp samtidigt) både roande och skrämmande... Hade t.ex pratat med Aaron nån gång (typ exakt ett år sen tror jag) och hade precis skadat mig själv då. Sättet jag skrev på... så mycket hat mot livet :S skrämde mig, jag blev riktigt ledsen och fattar inte nu hur jag kunde vara på det sättet :S


Vill aldrig hamna där igen. 22 veckor, still counting. (går inte in på fler detaljer nu, orkar inte med det)


Kollar roliga prylar på coolstuff.se x) haha, duschdraperi ftw <3>


Onsdag är jag ledig, så jag borde väl försöka ta mig till skolan imorn... men samtidigt slutar jag vid 11 och måste....göra ingenting till 16:30 då jag har utv.sam :S PALLA.


snart börjar jag väl gråta också.. himla feber. usch.


får se vad som sker imorn... ursäkta btw att jag är dålig på att kommentera osv, orkar inte längre typ... orkar knappt blogga ju.


bdb har inte uppdaterats på ett tag heller :P det roar inte längre...


...bra sak med att vara sjuk är iaf att man inte äter ordentligt, gick ner ganska mkt sist x) bara konstant törstig ...

Men orka det här. Finns på msn, som vanligt...tragiskt nog ^^ och på mobilen såklart...


(bilden: bild från England Pics mappen bara för att jag saknar stället.. <3 och för att jag blev nöjd med bilden. faktiskt.)

4 comments:

  1. meen, va jobbigt! <3 ta hand om dig sööt!

    ReplyDelete
  2. <3 kram Bex, hoppas allt löser sig snart. *FIGHTING* Helt underbar bild :3 Vackra kvinna

    ReplyDelete
  3. Sättet du skriver på avslöjar att du verkar mer glad nu än tidigare. Beror det kanske på Kim? :) Hoppas vi ses snart! Saknar dig!

    Kramar!

    ReplyDelete
  4. Risin' up, back on the street
    Did my time, took my chances
    Went the distance, now I'm back on my feet
    Just a man and his will to survive

    So many times, it happens too fast
    You change your passion for glory
    Don't lose your grip on the dreams of the past
    You must fight just to keep them alive

    It's the eye of the tiger, it's the cream of the fight
    Risin' up to the challenge of our rival
    And the last known survivor stalks his prey in the night
    And he's watchin' us all in the eye of the tiger

    Face to face, out in the heat
    Hangin' tough, stayin' hungry
    They stack the odds 'til we take to the street
    For we kill with the skill to survive

    Risin' up, straight to the top
    Have the guts, got the glory
    Went the distance, now I'm not gonna stop
    Just a man and his will to survive

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .