Tuesday 7 April 2009

inaktiv säger: hej (A)

inte bloggat på länge märker jag (A) hehe..
är iaf tbx nu och tänkte att det kanske var dags igen ^^
ligger i sängen, sjuk. feber + förkylning. inte alls kul, och jag vill verkligen vara frisk imorn :( febern har iofs gått ner, och jag känner mig inte lika tung i huvet x) men.. kan knappt prata o hostar en del... inte kul. knarkar halstabletter o så iaf. har 3 olika sorter. så ja får hitta nån bra magisk kombination.. haha xD
vaknade vid 12 idag... hade då sovit ca 8 timmar.. om ens det >_<>.< ... lyckades tillslut somna o fick nästan en timmes sömn till. sen kom pappa o trodde han va duktig o väckte mig.... yaaay 8-) iaf... åt sen frukost o sådär... gick sen upp till rummet igen o nu sitter ja här (ok, ligger men wtvr :P) o läser på colleghumor.com x) så himla kul! roommate confessions är klockrent x'D haha. tkr ni ska kolla in de nån gång när ni har tråkigt ;P även musik på ... o inloggad på msn, men de e inte så många inne :S rensade en del i kontaktlistan idag. massa som aldrig e inne elr som ja aldrig pratar med, så ahh. ^^ kändes lite onödigt att ha kvar dom x)
hoppas seriöst att ja e frisk imorn.. >_< <33
har iaf varit hemma från skolan, inte bra. har hög frånvaro som de e ... skit. nästa vecka e delov oxå :S ...de e inte lång tid kvar på terminen nu... o ja kanske blir en del av dansföreställningen.
orka?! ja måste seriöst klara de här nu. de kan inte skita sig IGEN. usch.
blir jönköping på lovet iaf :D inte träffat johanna på riktigt på snart 1 år :S de e sjukt. så ahh, ska dit på helgen e de tänkt. kollade resor o så igår. men minns inte va de stod xD haha. får kolla sen igen :P
om ni känner för de kan ni få blåsa friskvindar åt mitt håll ;)
känn er saknade o omtyckta. :)
underbart väder också. tack för det ;D
bex som är happyface trots äckelsjukdom signar ut nu ... haha. bye xx

3 comments:

  1. jag blåser en friskvind åt dig! Pfhoooo :D

    ReplyDelete
  2. Värst vad alla är sjuka! :O Sluta med det! ;)

    TA MED DIG LASSE HEM FRÅN JÖNKÖPING ÄR DU SNÄLL! :D ;)

    KRAM och krya på dig!

    ReplyDelete
  3. :D jaaa, kom kom kom! det går jättebra resor och så..
    friskvind <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .