Saturday 18 April 2009

:D

som ni märkt eller kommer märka så har jag haft en gästbloggare ^^

sitter hos kiwi i jkpg :) ÄNTLIGEN!

pratar med sasha på msn och johanna står i duschen o sjunger millenuim två ... markoolio ftw XD joppe kommer hit sen o vi ska typ till stadsparken ... tror ja xD hahaha! har ingen koll... johanna sjöng pecis att boten anna dyker upp i eran anal :S GRATTIS ;D

alltså, det är musikstrejk här idag :S johannas högtalare funkar inte o min mp3 har lagt av (kan va batteriet iofs..men orka kolla) JA, ja har musik på mobilen ju :D:D:D:D:D:D:D:D:D

smells like teen spirit...bara för att :)

nu fick jag vists inte kolla på johanna.... x) tror hon byter om xD haha :D

sol sol sol <3

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :) ...är iaf gutt o va här fast hunden har seriöst damp...men en är iofs inte här nu så IT'S ALL GOOD ;)

kommer hem imorn, om ni saknar mig finns jag på mobilen :P haha

btw.. om du läser min blogg KIM... känn dig saknad :( <3

aja, ha de finast. pösshej! :*

3 comments:

. . . . .Followers. . . . .