Wednesday 12 August 2009

blodprov o jobbiga känslor typ.

yeah... blev doktorn idag.
gick väl bra.
snack o undersökning o blodprov o sådär.
ska in på lungröntgen med. nån gång.

eh ja. orka snacka om det :P

....sen blev det typ... tjocka sig med cheezballs :S inte bra.
och sen fick jag ett ryck. så dreadsen är gone (nästan, fixar klart imorn)
... och sen färgas det om svart.

sen finns det planer. men jag får se hur det blir. hade bestämt mig men börjar tänka lite mer nu... orka :P

... ehm.

blev sjukt jobbiga sms med :S om en massa asdum skit T_T så trött på det! :@

nu gör jag inget typ.
bloggen är tråkigare än någonsin, men jag vill ha feedback på musikbloggen! :(

får se vad resten av veckan innehåller.
blir iaf en fest.

yay.


ahh... jag... avslutar nu, så slipper ni lida mer :P
bye.

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .