Friday 7 August 2009

knapra piller och festa! (Y)

inte så illa som det låter x)
... menar mest att jag är i sjukt tillstånd fortf men tänker inte missa festen hos emma ikväll, då jag får käka nån ibumetin eller nåt, och sen festa på till tusen ^^

man kan ju undra om mina prioriteringar rätt då...
men jag har inte gjort annat än vilat i en vecka nu så jag orkar inte mer.
jag är sjuk bara. finns inte mycket att göra åt skiten...

mamma har telefontid med min doktor på måndag... får se vad dom säger, men jag hoppas inte på nån vidare hjälp, dom har noll respekt och tror inte på mig liksom.

då när jag tog tester osv så tog dom mig ju inte på allvar när jag sa att jag hade feber varenda dag.... det är över ett år sen nu. T_T

idioter.

men ikväll blir det peppt! får träffa girlsen (inte alla, men dom finns i tankarna, ofc <3) och så blire FEEEEST ^^

Kevin ringde igår precis när jag skulle hoppa in i duschen xD haha.
dom hade det bra där på goth-land ;) höhö.
trodde dom skulle komma hem imorn men tydligen inte förrän måndag :/
BLÄ PÅ DOM FÖR DET!

men jag o Emelie har smsat lite idag och vi har planerat att Betty ska ha fest när dom kommit hem så man kan vara lite social (A) höhöhö ;*
Hon vet inte om det än bara, så jag ska smsa henne och berätta det x)
haha, vadå påtvingat? (A)

skolan börjar inte förrän 27e. nice! men saknar det :O
ska bli sååååå kul att komma igång med musiken osv!
måste även så fort som möjligt (beroende på om läkarna kan skärpa sig då) försöka kolla med lärare + rektor vad jag kan tenta av osv, för jag är långt ifrån frisk nog att gå heltid i skolan ._.
men den här gången ska jag ta det på allvar och faktiskt göra jobbet!
inte bara sova hela dagarna.

min framtid som står på spel.
visst, jag vill inte plugga vidare sen, men det är ju dumt att stänga eventuella...fönster ^^ liksom...

ey, ni borde läsa min musikblogg. den är på engelska, men ni är duktiga (A) ;)
...ska in och blogga där nu.

och det är väääldigt tomt med kommentarer nu för tiden :O
hoppas det är pga sommaren ... ;)

england i september 12-19e, tatuering den 18e :') AHHH.

yeeeesbox ;)
nu vet ni <3
bajbaj!

3 comments:

  1. haha älskar din humor :D
    himla läkare asså! de borde vell fatta att det är nått som är fel liksom. men det låter ju skoj (dina planer asså) du är värd att ha det skoj! massa kramar

    ReplyDelete
  2. Let's hope your doctor listens on Monday - it's up to me to get him to!

    ReplyDelete
  3. Yay! Du och jag kan bli tenta-av-nördarna! ;)

    Vi kanske inte behöver tvinga Betty längre! Jag har hört det ryktas att en viss fröken Båtman planerar grillfest! När och var vet jag inte, men...ändå! :)

    Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .